Frequently Asked Questions
စီးနင်းပို့ဆောင်သည့်အခါ အာမခံအကာအကွယ်ရှိပါက ပို၍လုံခြုံမှုရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။
အာမခံရရှိမှုသက်တမ်းသည် မိမိ၀ယ်ယူထားရှိခဲ့သော အာမခံနေ့ရက်အတိုင်း အကျိုးခံစားခွင့်ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။
မတော်တဆမှုဖြစ်ပေါ်ခဲ့ပါက Rider Support မှတဆင့် Ticket တင်အကြောင်းကြားနိုင်ပါသည်။
အာမခံထားရှိခဲ့ပါက သက်ဆိုင်ရာ အာမခံကုမ္ပဏီသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားရမည်ဖြစ်ပါသည်။
အာမခံ၀ယ်ယူခြင်းဆိုင်ရာ အသေးစိတ်စုံစမ်းမေးမြန်းမှုများအတွက် – ၀၉-၉၇၇၇၉၈၇၀၇
အာမခံ လျော်ကြေးဆိုင်ရာ အကြောင်းအရာများအတွက် – ၀၉-၉၇၇၇၉၈၂၇၀
AMI အာမခံအကြောင်းအရာများအတွက် ၀၉-၉၇၇၇၉၈၇၀၇ သို့ဆက်သွယ် အကြောင်းကြားနိုင်ပါသည်။
၀ယ်ယူရရှိနိုင်သည့်ပုံစံ
အသက်အာမခံကုမဏီမှ foodpanda သို့ QR Code များအားဖြန့်ေ၀ထားမည်ဖြစ်ပြီး ၄င်း QR codeမှတစ်ဆင့်သက်ဆိုင်ရာ အချက်အလက်များဖြည့်သွင်းပြီး ၀ယ်ယူနိုင်ပါသည်။ အဆိုပါ Link မှတဆင့် ၀ယ်ယူသူထံသို့ Ticket Reference Numberကို ပြန်လည်ပေးပို့မည်ဖြစ်ပါသည်။
အာမခံကြေးပေးသွင်းခြင်း
အာမခံ၀ယ်ယူသူသည် ရရှိလာသည့် Ticket Reference Number ဖြင့် truemoneyမှတဆင့် ငွေပေးချေမှုပြုလုပ်ရပါမည်။
လတ်တလောတွင် ပို့ဆောင်သူအတွက်သာ အာမခံထားရှိနိုင်ပါသည်။