Frequently Asked Questions

စီးနင်းပို့ဆောင်သည့်အခါ အာမခံအကာအကွယ်ရှိပါက ပို၍လုံခြုံမှုရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။

အာမခံရရှိမှုသက်တမ်းသည် မိမိ၀ယ်ယူထားရှိခဲ့သော အာမခံနေ့ရက်အတိုင်း အကျိုးခံစားခွင့်ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။

မတော်တဆမှုဖြစ်ပေါ်ခဲ့ပါက Rider Support မှတဆင့် Ticket တင်အကြောင်းကြားနိုင်ပါသည်။
အာမခံထားရှိခဲ့ပါက သက်ဆိုင်ရာ အာမခံကုမ္ပဏီသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားရမည်ဖြစ်ပါသည်။

အာမခံ၀ယ်ယူခြင်းဆိုင်ရာ အသေးစိတ်စုံစမ်းမေးမြန်းမှုများအတွက် – ၀၉-၉၇၇၇၉၈၇၀၇

အာမခံ လျော်ကြေးဆိုင်ရာ အကြောင်းအရာများအတွက် – ၀၉-၉၇၇၇၉၈၂၇၀

AMI အာမခံအကြောင်းအရာများအတွက် ၀၉-၉၇၇၇၉၈၇၀၇ သို့ဆက်သွယ် အကြောင်းကြားနိုင်ပါသည်။

၀ယ်ယူရရှိနိုင်သည့်ပုံစံ
အသက်အာမခံကုမဏီမှ foodpanda သို့ QR Code များအားဖြန့်​‌‌ေ၀ထားမည်ဖြစ်ပြီး ၄င်း QR codeမှတစ်ဆင့်သက်ဆိုင်ရာ အချက်အလက်များဖြည့်သွင်းပြီး ၀ယ်ယူနိုင်ပါသည်။ အဆိုပါ Link မှတဆင့် ၀ယ်ယူသူထံသို့ Ticket Reference Numberကို ပြန်လည်ပေးပို့မည်ဖြစ်ပါသည်။

အာမခံကြေးပေးသွင်းခြင်း
အာမခံ၀ယ်ယူသူသည် ရရှိလာသည့် Ticket Reference Number ဖြင့် truemoneyမှတဆင့် ငွေပေးချေမှုပြုလုပ်ရပါမည်။

လတ်တလောတွင် ပို့ဆောင်သူအတွက်သာ အာမခံထားရှိနိုင်ပါသည်။