သင့်မေးခွန်းများနှင့်ပိုမိုသိရှိလိုသည်များကို Rider Support မှတဆင့် မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။ ဤနေရာတွင် မပါဝင်သည့်အချက်များအတွက် Rider Support မှတစ်ဆင့် Ticket တစ်စောင် ပေးပို့ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်၊
သင်ပေးပို့ခဲ့လိုက်သော ticket အတွက် Rider Support ဘက်မှ စစ်ဆေးအကြောင်းပြန်စာအား (၂၄)နာရီ သို့မဟုတ် (၄၈)နာရီအတွင်းပြန်လည်ရရှိလာမည်ဖြစ်သည်။ အကြောင်းပြန်စာအား ပို့ဆောင်ရေးအက်ပ်အတွင်းရှိ Menu bar > Rider Support > My tickets အတွင်းတွင် ကြည့်ရှု့နိုင်ပါသည်)
Rider Support အကြောင်းပြန်စာအား ပို့ဆောင်ရေးအက်ပ်ပလီကေးရှင်းတွင် ပြန်လည်ကြည့်ရှုပုံ ဒီမှာ ကြည့်ပါ။