Frequently Asked Questions

Andriod ဖုန်းအတွက် Google Play Store နဲ့ iOS အတွက် App Store မှာ foodpanda rider ရိုက်နှိပ်ပြီး Download> Install ပြုလုပ်ရယူနိုင်ပါတယ်။ Andriod : https://mm.usehurrier.com/app/android | iOS : https://mm.usehurrier.com/app/ios

အောက်ပါအဆင့်တွေအတိုင်း လုပ်ဆောင်ပြီး password အသစ်တစ်ခုတောင်းယူနိုင်ပါတယ်။
၁။ foodpanda rider ပို့ဆောင်ရေးအက်ပ်ကို ဝင်ရောက်ပါ
၂။ ”Forgot password” ကိုနှိပ်ပြီး ”Email” သို့ ”Phone number” ရိုက်ဖြည့်ပါ
၃။ ”Request New Password” ကိုနှိပ်ပြီး ”Code” နံပါတ်တောင်းယူပါ
၄။ ”Code” နံပါတ်ရရှိပါက password ရိုက်ဖြည့်ရမယ့်နေရာမှာ ရိုက်ဖြည့်ပြီး ”Login” ဝင်ရောက်လို့ရပါပြီ

အခြားအနေနဲ့ [email protected] ကို အကောင့်နဲ့ပတ်သက်တဲ့အချက်အလက်များပေးပို့ပြီးလည်း တိုက်ရိုက်ဆက်သွယ် အကြောင်းကြားနိုင်ပါတယ်။ Email ပေးပို့နိုင်တဲ့ပုံစံအသေးစိတ်ကို ဖော်ပြပါလင့်ခ်ကနေတဆင့်လည်း ကြည့်ရှု့နိုင်ပါတယ်။ https://t.me/pandaridersmyanmar/1803 

ပြောင်းလဲလို့မရနိုင်ပါဘူး။ အကောင့်ဖွင့်ထားတဲ့ SIM card အနေနဲ့ အကြောင်းအမျိုးမျိုးကြောင့် ပျောက်ရှ/ ပျက်စီးဖြစ်တဲ့ အခြေအနေတွေမှာ သင့်အနေနဲ့သက်ဆိုင်ရာအော်ပရေတာထံ တိုက်ရိုက်ဆက်သွယ်အကူအညီရယူပြီး သို့မဟုတ် (လိုအပ်ပါက) ပျောက်ရှ/ ပျက်စီးဖြစ်တဲ့ SIM card အတွက် အသစ်တဖန်ပြန်လည်လျှောက်ထားပြီးအသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။